Proiect educațional „Brand Instituțional de Succes – Imaginea Excelenței Educaționale”

📢La data de 20 ianuarie 2025 a fost dat startul proiectului cu prima sesiune de informare din modulul „Promovarea Imaginii de Ţară”, prezentată de către Ana-Maria Otgon, specialist principal la Agenția de Investiţii din Republica Moldova.

Beneficiarii proiectului, peste 50 elevi din paralela claselor a X-a din IPLT „Gheorghe Asachi”, au aflat despre strategiile de promovare a imaginii de țară, istoria de succes a „Pomului Vieții” și rezultatele obținute de Republica Moldova la nivel internațional. Aspectele de promovare online, strategii de marketing, precum și organizarea de evenimente și inițiative comunitare au fost de asemenea subiectele abordate în cadrul ședinței informative.

Proiectul reprezintă o extindere a mediului de învățare pentru elevi, accesul la mediul universitar, conexiunea cu varii domenii profesionale, oferindu-le, totodată, oportunitatea de a-și valorifica cunoștințele, talentele și abilitățile.

Proiectul are drept scop: conturarea imaginii clare a instituției de învățământ prin tehnici de branding bazate pe misiunea, viziunea, cultura și valorile acesteia;

Obiectivul principal fiind de a crea un set de produse digitale de promovare a instituției, în trei limbi: română, franceză și engleză (spot, reels, pliant, etc.)

Partenerii noștri în acest proiect sunt:

* Universitatea de Stat din Moldova, facultatea de Ştiinţe Economice

* Agenţia de Investiţii, Direcţia Promovarea Imaginii de Ţară

Comentariile sunt închise.