Întrebări frecvente la admiterea în învățământul liceal pentru anul de studii 2022-2023

  • Copia certificatul de absolvire a gimnaziului
  • Copia buletinul de identitate
  • Copia diplomelor la olimpiadele raionale/municipal, naționale, internaționale (dacă există)
  • Copia certificatul de absolvire a gimnaziului
  • Copia buletinul de identitate
  • Copia diplomelor la olimpiadele raionale/municipal, naționale, internaționale (dacă există)

Va rugăm folosiți documente scanate sau fotografii în calitate bună care să fie lizibile.

Dacă nu au fost anexate actele solicitate;

Nota medie de admitere în învățământul liceal pe instituție este mai mică decât media de concurs stabilită de instituția de învățământ;

Lipsa de locuri în instituție.

Trebuie să așteptați până când comisia de concurs va verifica detaliile cererii și va expedia următoarele instrucțiuni prin email-ul folosit la depunerea cererii.

În e-mailul trimis de către sistemul “Escoala”, accesați link-ul ”Lista de cereri”, vă autentificați cu adresa de email a solicitantului care a depus cererea și în pagină încărcată, în partea de dreaptă a cererii este buton ”Retrage”. După anulare cererea rămâne în sistem cu statut de ”Retrasă” și o cerere nouă poate fi depusă iar.

Nu. Este permisă doar depunerea cererii la o singură instituție.

Sistemul trimite aproape instant email cu instrucțiuni după ce cererea a fost depusă.

În caz că nu a-ți primit nici un email din partea sistemului “Escoala”, verificați căsuța poștală în SPAM. Dacă nu este nici în SPAM probabil ați introdus o adresa de email greșită la înregistrare. În așa caz, aveți posibilitatea să depuneți cererea din nou cu o adresa de email corectă.

Puteți redacta cererea și corecta IDNP. În caz dacă deja există o altă cerere cu IDNP introduc, sistemul nu va primi cererea.

Trebuie să retrageți cererea precedentă și să depuneți una nouă.

În secțiunea Registru public a instituției de învățământ, și în lista de cereri deschisă după autorizare prin adresa de email.

Solicitările sunt verificate de către comisia de concurs. Imediat cum cererea dvs va fi procesată veți primi un email în care vi se va comunica numărul de rând și perioada în care trebuie să vă apropiați la instituție pentru a depune actele în original. De asemenea, puteți verifica dacă cererea a fost acceptată ori nu, consultând secțiunea Registru public de pe pagina instituției de învățământ.

Nu tolerați actele de corupție sau abuzurile. În caz că vi se cer bani sau considerați că ați fost abuzat în procesul de admitere în clasa 10 scrieții DGETS la secțiunea Report Abuz.

La telefon: (+373) 22 20 16 09,

Program de lucru: luni – vineri, între orele 08:00 – 17:00, pauză de masă: 12:00 – 13:00;

Pe  email: [email protected]

Nu, această procedură poate fi operată doar de părintele sau tutorele copilului în sistemul online sau în offline la instituția de învățământ (în lipsa tehnicii digitale la domiciliu).

Pentru mai multe detalii vă rugăm să citiți atent Instrucțiuni pentru părinte.

Sursa inițială 

Comentariile sunt închise.